Ruilen & Retourneren

Wil je een product ruilen of retourneren? 

 

Je hebt het recht om je bestelling 14 dagen na aankomst te retourneren.

De producten kunnen gemakkelijk worden geretourneerd. Als je niet tevreden bent met je bestelling, het verkeerde product hebt ontvangen of het product defect is of niet past, kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail info@gudies.nl om je te helpen je product terug te sturen en je geld terug te krijgen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je deze hebt ontvangen. Ook moet het product nog in de originele verpakking zitten

Retourkosten: zijn voor rekening van de klant. De werkelijke retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant en moeten worden betaald aan de verzendende partij. Dit geldt zowel voor ontevreden producten als producten die worden omgeruild, niet voor defect ontvangen producten.

Restituties: Zodra we je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt er binnen 7 dagen automatisch een bedrag overgemaakt op de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend of waarin restituties worden geweigerd.

- Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert of is beschadigd.

- Elk artikel met ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout(en).

- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij of bank, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt overgeboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@Gudies.nl

Ruilen

De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is om het artikel dat u hebt ontvangen terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, een nieuwe bestelling aan te maken voor het gewenste artikel.

Stuur voor meer informatie een e-mail naar: info@Gudies.nl

Verzenden

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je de retourkosten van je artikel. Retourkosten worden niet terugbetaald. 


Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:


Stap 1: vul het retourformulier in
Download hier het retourformulier en vul deze volledig in, stuur deze met foto's naar onze klantenservice info@Gudies.nl


Stap 2: stuur je bestelling op
Stuur de artikelen op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.


Stap 3: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen en hebben goed gekeurd zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 dagen weer op je bankrekening staat.